Gönderen Konu: Data Transferinde 293 hatası  (Okunma sayısı 123 defa)

Mukaddes Konak

  • Sr. Member
  • ****
  • İleti: 475
  • ERP Uzmanı
Data Transferinde 293 hatası
« : Aralık 13, 2017, 11:08:17 öö »
Data Transferinde 293 hatası dışarıya atılan dosyayı içeriye alamamanıza neden olur; çözüm önerilerimiz aşağıda listelenmiştir:


1. Kayıt Dışarı komutu ile dışarıya atılan dizine kullanıcının yazma yetkisi yoktur, yetki verilmelidir. (uyum200x\log altına everyone full control)
Yetki verecek kullanıcılara erişemiyorsanız veya kısa sürede çözüme ulaşmak istiyorsanız dışarıya atılan dizini değiştiriniz Örnek: C:\Temp\fatura.rar olan dizini C:\fatura.rar ya da D:\fatura.rar olarak değiştirdikten sonra kaydı yeniden dışarıya atın, İçeriye alırken de dosyayı bu dizinden seçtikten sonra Kayıt İçeri komutu verin.


2.Uyumsoft ikonunun özellikler menüsünde yer alan hedef bölümündeki, varsa,  -T parametresinde yazan yere kullanıcının yazma yetkisinin olup olmadığından emin olun.

3. Uyumsoft kodlarının bulunduğu dizinde (Dizin adresi için bkz. Uyumsoft simgesine sağ tıklatıp özellikler menüsünde yer alan Başlama Yeri/Start In) pkzip.exe / pkunzip.exe veya rar.exe unrar.exe dosyalarının var olup olmadığı kontrol edilmelidir. (Transferde dosya uzantısı .zip ise pkzip.exe / pkunzip.exe dosyaları, .rar ise rar.exe / unrar.exe dosyalarını kontrol ediniz.)

4. pkzip.exe / pkunzip.exe veya rar.exe / unrar.exe olduğu halde hata devam ediyorsa dosyalar hasar görmüş olabilir, bu dosyaları Uyumsoft destek departmanından temin ederek kodların bulunduğu dizine tekrar kopyalayınız.

5.  Uyumsoft simgesine sağ tıklatıp özellikler menüsünde yer alan Başlama Yerinin U:\Uyum2013 vb şekilde adreslenip adreslenmediğini kontrol edin. Bu bölümde başlama yeri \\ServerA\Uyumsoft\Uyum2012 şeklinde adreslendiyse transferde sorun yaşayabilirsiniz, teknik ekibinizden veya Uyumsoft Teknik danışmanlarından ikonunuzu düzenlemelerini talep edebilirsiniz.