Uyumsoft Kurumsal İş Sistemleri
Uyumsoft Progress ERP Sıkça Sorulan Sorular => Uyumsoft Progress ERP- Satış Siparişi Yönetimi => Konuyu başlatan: Mukaddes Konak - Aralık 20, 2017, 10:11:55 öö
-
Satış Siparişi Belge No\Tarih Değiştiremiyorum
Kullanıcı satış siparişi ekranından belge no ve tarihe müdahale edemiyorsa ;
Ekran Yeri = Ana Menü - Parametreler - Kullanıcı İşlemleri - Kullanıcı Parametreleri 2 (Bu ekranı göremiyorsanız yetkiniz yoktur , yetkilinizden bu işlemi yapmasını isteyebilirsiniz)
Kullanıcı Prametreleri - 2 ekranından ilgili kullanıcı seçilir , sağ alt köşede yer alan "Belge Yetkileri " butonuna tıklanır. Açılan pencerede Satış Sipariş ve Satış Teklifi alanından ;
1- Sipariş Belge No Değişikliği
2- Sipariş Tarih Değişikliği alanları işaretlenerek yetki verilir.
(https://cdn.uyumcdn.com/img/forum/EgitimResim/Uyumsoft Progress ERP- Satıs Siparis/16.jpg)
(https://cdn.uyumcdn.com/img/forum/EgitimResim/Uyumsoft Progress ERP- Satıs Siparis/17.jpg)