« : Aralık 20, 2017, 10:11:55 öö »
Satış Siparişi Belge No\Tarih Değiştiremiyorum
Kullanıcı satış siparişi ekranından belge no ve tarihe müdahale edemiyorsa ;
Ekran Yeri = Ana Menü - Parametreler - Kullanıcı İşlemleri - Kullanıcı Parametreleri 2 (Bu ekranı göremiyorsanız yetkiniz yoktur , yetkilinizden bu işlemi yapmasını isteyebilirsiniz)
Kullanıcı Prametreleri - 2 ekranından ilgili kullanıcı seçilir , sağ alt köşede yer alan "Belge Yetkileri " butonuna tıklanır. Açılan pencerede Satış Sipariş ve Satış Teklifi alanından ;
1- Sipariş Belge No Değişikliği
2- Sipariş Tarih Değişikliği alanları işaretlenerek yetki verilir.

« Son Düzenleme: Aralık 20, 2017, 10:48:43 öö Gönderen: Mukaddes Konak »

Kayıtlı