Uyumsoft Kurumsal İş Sistemleri

Uyumsoft Progress ERP Sıkça Sorulan Sorular => Uyumsoft Progress ERP- E-Fatura => Konuyu başlatan: Mukaddes Konak - Şubat 04, 2018, 06:51:14 ös

Başlık: Hata :"Verilen alias sistem kullanıcıları listesinde bulunmuyor."
Gönderen: Mukaddes Konak - Şubat 04, 2018, 06:51:14 ös
Hata :"Verilen alias sistem kullanıcıları listesinde bulunmuyor."

Fatura gönderilen cari kartın alias bilgisi yanlış yazılmıştır, düzeltilmelidir.

Ekran Yeri : Ana Menü - Cari Kart - F6 (Mevcut Kayıtlar) - Fatura gönderimi yapılan cari ekrana çağrılır - Kayıt düzelte alınır -Alias düzeltilir - Kaydet (F2)

NOT : Alias Bilgisini fatura gönderimi yaptığınız mükelleften öğrenebilirsiniz.

Hata Devam Ediyorsa Bakınız ; Cariye Hem TCKN Hem VKN Tanımlanırsa E-Fatura Gönderilemez.http://forum.uyumsoft.com.tr/index.php/topic,1976.0.html

(https://cdn.uyumcdn.com/img/forum/EgitimResim/Uyumsoft%20Progress%20ERP-%20E-Fatura%20Kullan%C4%B1m%C4%B1/alians.jpg)
(https://cdn.uyumcdn.com/img/forum/EgitimResim/Uyumsoft%20Progress%20ERP-%20E-Fatura%20Kullan%C4%B1m%C4%B1/alias1.jpg)

Başlık: Ynt: Hata :"Verilen alias sistem kullanıcıları listesinde bulunmuyor."
Gönderen: hasan cam - Mayıs 11, 2018, 11:28:26 öö
alıcı alias'ı bulmak için uyumsoft portalda solda yer alan
uyumsoft
anasayfa
fatura işlemleri
e-defter işlemleri
e-arşiv
e-bilet
yardım
Genel İşlemler; bu menülerden Genel işlemlere tıklayıp e-fatura mükelleflerine tıklayarak sağ üst kısımda hızlı arama kısmından ilgili cariyi arayıp Posta Kutusu kısmındaki bilgiyi olduğu gibi (urn:mail: ... diye devam ediyor.) uyumsoft cari kart alıcı alias kısmına yapıştırıp kaydetmek suretiyle hata giderilebilir. verdiği bilgilerden dolayı Mukaddes hanıma teşekkür ederim.