Gönderen Konu: Serbest Bölge İşlem Formu Nasıl Düzenlenir ?  (Okunma sayısı 996 defa)

Mukaddes Konak

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1038
  • ERP Uzmanı
Serbest Bölge İşlem Formu Nasıl Düzenlenir ?
« : Kasım 01, 2017, 02:42:59 ös »
Serbest Bölge İşlem Formu Nasıl Düzenlenir ?

Serbest bölgedeki alıcıya düzenlenen fatura GÇB ekinde düzenlenen bir fatura ise ihracat e-faturası olarak düzenlenmeli, serbest bölge işlem formu vb. başka bir belge ekine alındığı durumlarda alıcı da e-fatura mükellefi ise eskisi gibi e-fatura olarak düzenlenecektir. Alıcı e-faturaya kayıtlı değilse ve gönderici e-arşiv mükellefi ise e-arşiv fatura düzenleyecek , değilse kağıt fatura düzenlenecektir.

Fatura ekranına ve fatura oluşturulan tüm ekranlara “Serbest Bölge İşlem Formu Düzenlenecek” parametresi eklenmiştir.
Serbest bölge işlem formunun düzenleneceği durumlarda bu parametrenin işaretlenmesi zorunludur.

« Son Düzenleme: Şubat 09, 2018, 04:19:04 öö Gönderen: Mukaddes Konak »