Gönderen Konu: "E-Fatura Hata : Fault Exception Hatası" Nedir\Nasıl Çözülür?  (Okunma sayısı 1834 defa)

Mukaddes Konak

  • Hero Member
  • *****
  • İleti: 1038
  • ERP Uzmanı
"E-Fatura Hata : Fault Exception Hatası" Nedir\Nasıl Çözülür?

Fault Exception nedenleri ;

1-Sistem saati (server saati) ile ülke saati arasındaki farkın 5 dakikadan daha fazla olması --(Müşteri kendi IT departmanından destek almalıdır.)

2-Ülke saat dilimi (serverda) doğru seçilmelidir.(Türkiye için;(UTC+03:00)) --(Müşteri kendi IT departmanından destek almalıdır.)

3-Bunun haricinde SSL, Network ya da Firewall kaynaklı olarak bu hatayı alıyor olabilirler. -- (Müşteri kendi IT departmanından destek almalıdır.)

4-E-Fatura kullanıcı adı ve şifresi hatalı olabilir.

Ekranın Yeri : Ana Menü -> Parametreler ->Kullanıcı İşlemleri ->Kullanıcı Tanımları ->Mevcut Kayıtlardan (F6) fatura gönderimi
yapılan kullanıcı seçilir -> E-Fatura kullanıcı kodu ve şifresi kontrol edilir,hatalı ise düzeltilir.  -- (Müşteri ilgili alanı göremiyor ise yetkilisinden destek almalıdır.)

Not : E-Fatura kullanıcı kodu ve şifresi ; E-Fatura kullanımına ilk başladığınız süreçte Uyumsoft Portal'a bildirilen mail adresinize
mail ile iletilir.
İlgili mail bulunamıyor ise Uyumsoft İ-Dönüşüm Destek birimimiz ile iletişime geçiniz.


Uyumsoft İ-Dönüşüm Müşteri Destek Hattı : 0850 222 00 52



« Son Düzenleme: Şubat 01, 2018, 04:35:31 ös Gönderen: Mukaddes Konak »